Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Πάλι ποίημα !! Η Άνοιξη ;


Ερωτικό το ποίημα αυτή τη φορά. 
Αφιερωμένο στην άνοιξη που μου το ενέπνευσε κάτω από περίεργες συνθήκες. 
Έβλεπα στην ατζέντα μου γραμμένο τον αριθμό 12.466.521 και δεν θυμόμουν γιατί τον έγραψα, δεν είχα φράγκο ούτε για στικάκι (τρώγονται γρήγορα τα άτιμα !), και ξαφνικά μου ήρθε η φλασιά ! Και το διέπραξα !! Συγχωρείστε με, τα ποιήματα δεν είναι το φόρτε μου... 

Στο μεθυσμένο σου από την έκσταση κορμί 
η κάψα μου έσβησε την κάθε ενοχή 
παράδεισο και κόλαση σε πάω. 
Με καίει ιερή φωτιά
- του πόθου σου η σαϊτιά -
καθώς το νέκταρ σου ρουφώ και ξεδιψάω. 

Στα μάτια σε κοιτώ κι αναριγάς,
παντού με νοιώθεις και βογγάς,
κάθε σου πόρο κυριεύω. 
Της ηδονής σου πειρατής, 
αλήτης μιας παράφορης στιγμής
ότι λατρεύω στο κουρσεύω !! 




13 σχόλια:

  1. 12.466.521 Μήπως είναι το υπόλοιπο κάποιου δάνειου?
    Καμμιά δάνεια δύναμη ???


    Έτσι...για να σε ξενερώσω! Άκου ήρθε η Άνοιξη...και αρχίσαμε τις φουσκωδενδριές! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί το μυαλό σου !!
      Δε χρωστάμε κυρία μου !! :))

      Διαγραφή
  2. Gip μου ήρθε η Άνοιξη και φαίνεται...
    απίστευτα ερωτικό αλλά εγκλωβίστηκες στην ομοιοκαταληξία
    που ήθελες να δώσεις και περιόρισες τον λυρισμό του στίχου.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα ... δεν είμαι ειδική στο να
    κρίνω !
    Πάντως ο ερωτισμός του δεν κρύβεται με τίποτα!

    Τα φιλιά μου κι απ΄ εδώ
    και μου αρέσουν αυτές οι προσπάθειες που κάνεις στον στίχο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για τη κριτική σου ματιά. Μου αρέσει η ομοιοκαταληξία και το μέτρο χωρίς να είμαι λογοτεχνικά παντρεμένος μαζί τους. Το ξέρεις, έχω και εδώ διαφορετικού στυλ ποιήματα.
      Ειναι πιο δύσκολο πάντως, το βλέπω λίγο και σαν πρόκληση, να πω αυτό που θέλω να βγει από μέσα μου με μέτρο και με ρίμα.

      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  3. Πολύ πολύ πολυ ωραιο...

    ερωτικό όπως σου πρέπει...όσο για τον αριθμό...κωδικοποιημενο όνομα αγαπημένης;;
    Λέω εγω τώρα αλλά μη δίνεις και σημασία έχω μεγαλη φαντασία!!

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλιστα! Τηλέφωνο παλιάς αμαρτίας ήταν!
    Είδες τι κάνει ο Αρης στον Κριό?

    Πολύ καυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δει τηλέφωνο με 8 αριθμους και να αρχίζει από 1 ;
      Ασε που έτσι θα το αμόλαγα ; Σιγά μη το έβγαζα και στο Φατσομπούκι !

      Πως το λέει το τραγούδι ; Ψάξε, ψάξε... :))

      Διαγραφή

  5. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω, μύρισε ιδρώτας!!
    Καλημέρα κουρσάρε παθιασμένε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και σένα.
      Στα πάθη μου στα λάθη μου.
      Μια ζωή εκεί...
      Πρώτα φεύγει το χούϊ... :)

      Διαγραφή
  7. ♪✿
    º° ✿✿♪


    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil

    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. ♪♫ Boa semana!
    ღ° Beijinhos do Brasil ღ
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή