Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Να μαι ! Με ποίημα !


Καιρό έχω να γράψω ποίημα... Είχα έμπνευση... το απετόλμησα... 

Ένας άνδρας, εγώ, 
μια γυναίκα, εσύ, 
κι απο πίσω με μάσκες ανθρώποι. 
Μας τυλίγουν σκιές,
τελειωμένες ζωές, 
τόσοι ακλάδευτοι κόποι... 

Ενας άνδρας, εγώ, 
μια γυναίκα, εσύ, 
και στο πλάϊ πλεγμένα τα χέρια.
Προχωράμε ορθοί,
το σκοτάδι βαθύ, 
οδηγός της ψυχής μας τ 'αστέρια.

Ένας άνδρας, εμείς !
μια γυναίκα, εσείς !
έλα σπρώξε να πέσουν τα λάθη. 
Ο αγώνας μακρύς, 
ο χειμώνας βαρύς, 
Μα καρπίσαμε κι η άνοιξη θα ρθει... 


11 σχόλια:

  1. Λοιπόν... αυτό γίνεται και ωραίο επαναστατικό άσμα !
    Καλημέρα Gip μου, επιτέλους και πάλι εδώ και με στίχους που φέρνουν Άνοιξη !
    Εύχομαι μέσα σου να υπάρχει αυτή η Άνοιξη και να μη μένει μόνο στον στίχο :)

    Σε φιλώ, καλή Εβδομάδα να έχουμε όλοι μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τον τρόπο που σπρώχνουμε τα λάθη η καρποφορία έβγαλε ...το παιδί ζαβό! ...θα συμπλήρωνα στα νοήματα των στίχων σου.

    Εύγε για την τεχνοτροπία και την ιδέα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταπληκτικό!!!!...
    και πώς περνάμε τόσο εύκολα απ το εγώ και το εσύ στο εμείς, άραγε...
    κι όμως στην πράξη, και στην ουσία, κάτι τέτοιο είναι πολύ δυσκολο.
    Η Άνοιξη όμως, όλα τα μπορεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μ' αρέσουν τα ποιήματαααα!!!
    Μια χαρά τα πήγες! Το ευχαριστήθηκα!
    Καλή εβδομάδα κι από εδώ, φίλε μου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ φίλε μου!!! Καλή ανοιξιάτικη εβδομάδα να έχεις. Φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ορίστε...θα μας βγει και ποιητής τώρα!!!!!

    έλα σε πειράζω...αφού είσαι ευαίσθητος και το καταλάβαμε! και οι ευαίσθητοι είναι ποιητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλωσόρισες...καλώς να έρθει η εποχή η άνοιξη (σε δυο μερες ειναι εδώ!!)
    τώρα εσύ, δεν ξέρω για ποιαν άνοιξη αναφέρεσαι ,αλλά καλώς να ρθει κι αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εδώ μέσα μυρίζει Επανάσταση! Το καλύτερο μου! Καλό σου βράδυ φίλε Γιώργο!
    Και καλό μήνα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Γιώργο μα αυτό είναι πραγματικά υπέροχο! Έχει και ρυθμό εκτός από την συναισθηματική του πλευρά. «Εγώ»... «Εμείς». Εξαιρετικές μεταβάσεις. Ειλικρινά ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη μου όταν μετά από τόσο καιρό ήρθα εδώ!
    «έλα σπρώξε να πέσουν τα λάθη.» Θαυμάσιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και να φανταστείς πως εγώ κι η ποίηση.... καμμία σχέση. Ούτε να την ξέρω ούτε να με ξέρει .... δεν συναντιόμαστε πουθενά, πως να στο πω! Λοιπόν για να σχολιάσω ποίημα, πάει να πει πως μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Αφήνω τα υπόλοιπα να τα πει το σχόλιο τους Χριστόφορου...... εσύ, πολύμορφο ταλέντο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή